simslive

Alla inlägg den 22 november 2012

Av simslive - 22 november 2012 14:45

Nu är jag hemma i Sverige igen med förhoppnings tid för fler inlägg:)

Ja, igentligen var jag tillbaka igår men då behövde jag packa upp alla grejer så då hann jag inte skriva ett inlägg men nu gör jag det.

Det var jätte fint i Spanien och jag badade varje dag  . Det kan man ju tyverr inte göra här hemma:(


Senare idag ska jag göra ett inlägg om veckans download för jag har bestämmt att det ska komma varje vecka på torsdag.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Simsgalna!
Det här är min blogg som bara handlar om SIMS 3!!
Tips, Historier, downloads, fusk m.m.
Jag blir jätte glad av kommentarer och frågor:-D

Omröstning

Vilket expansionspaket längtar du mest till?
 Universitetsliv
 Paradise Island
 Det utan namn som man kommer kunna resa in i framtiden

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Länkbyte?

Om du vill göra ett länkbyte med mig så är det bara att kommentera till vilket inlägg som helst och skriva att du vill göra det^^

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards