simslive

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Projekt: Livslängd?

Av simslive - 23 november 2012 20:15

Heej! Jag hade tänkt att börja med ett litet projekt som som jag kallar för: Lever man längre om man har bra hälsa?

Alltså jag undrar om en sim lever längre om den typ äter hälsosamt och motionerar mycket och så.


Så här hade jag tänkt att det skulle gå till:

Jag gör två tvillingar.

Den ena ska bara ligga i soffan hela tiden och äta massa, och kolla på tv, och bara slappa. Den andra ska Träna och ha bra hälsa och massa färdighet i atletisk. 

Så ska dom hålla på tills dom blir gamlingar och dör och om så ser om det är så att man lever längre;)


Så här ser allafall familjen ut som ska få tvillingarna:

Pappan


Mamman som är gravid. Hoppas värkligen att det blir tvillingar!   


Sen så har dom en dotter som är ungdom nu.


Och så har dom en son,  

Och en till son.


Jag kommer lägga upp inlägg om hur det går med projektet imorgon också;D  Så ha en bra dag till dess  



 
 
Ingen bild

natta

27 november 2012 11:43

hur går det för familjen? kan du göra ett inlägg om den? älskar din blogg!

simslive

30 november 2012 15:17

ÅÅh, gud vad glad jag blir:D Taaack!!!
Jag tror att jag hinner göra ett inlägg om dom ikväll

 
Ingen bild

Nettan

1 december 2012 02:21

Men öh? Simmarna har ju en viss längd på varje ålderskategori? Ena lever ju inte längre för att den tränar & har bra hälsa.

simslive

1 december 2012 18:57

Åltså i slutet när dom blir åldringar så står det ju hur många dagar dom har levt istället för att det står hur många dagar det är tills dom fyller år, (gamlingarna kan ju inte fylla år) och så ser man hur "mätaren" går och när mätaren är full så ska dom ju egentligen dö, men jag har haft simmar som har gått över mataren typ.
Det är lite svårt att förklara baraX)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simslive - 12 januari 2013 22:10


I kväll så kommer inget inlägg om mitt spel:O Fatta! Jag har inte hunnit spela något på hela dan  den gick så fort... Och så kommer bara sånna här tråkiga inläggD:  Men jag märkte att jag nog ska byta ut min header mot en lite mer "vårigare"? ...

Av simslive - 12 januari 2013 09:57

Hej, det var ett tag sedan nu. Har inte bloggat på typ två veckor och det är jag värkligen ledsen för:"( men jag har inte haft tid, och ärligt talat har jag inte brytt mig om det så mycket heller.     Men idag ska jag göra ett inlägg om "mitt spe...

Av simslive - 28 december 2012 09:15

Första delen!:D och det är den första historian jag gör! Den får heta Spycers och det kommer ni att få reda på lite längre in i Historien, varför den heter så. men sen komm jag inte på något bättre så det får bli det. Första delen kanske blev lite ...

Av simslive - 28 december 2012 08:15

Lite försenad veckans download här:       Det är under fliken badkläder. Och är gjord av Nygirl Klicka här för att ladda ner! ...

Av simslive - 27 december 2012 11:05

För tillfället så är mitt sims lite konstigt kan man säga. Det är helt normalt förutom att simmarna ser lite konstiga ut? som ni ser på bilden. Så jag har inte kunnat blogga för jag kan ju inte blogga med sånna här bilder. Det är faktiskt jätt...

Presentation


Heej! Simsgalna!
Det här är min blogg som bara handlar om SIMS 3!!
Tips, Historier, downloads, fusk m.m.
Jag blir jätte glad av kommentarer och frågor:-D

Omröstning

Vilket expansionspaket längtar du mest till?
 Universitetsliv
 Paradise Island
 Det utan namn som man kommer kunna resa in i framtiden

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Länkbyte?

Om du vill göra ett länkbyte med mig så är det bara att kommentera till vilket inlägg som helst och skriva att du vill göra det^^

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards