simslive

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Projekt "Livslängd" sätter igång

Av simslive - 30 november 2012 22:28

Nu har jag spelat lite till på familjen, där jag ska få tvillingar som ska testa om man lever längre i sims om tränar mycket m.m

Och gissa vad?!:D Tvillingarna har fötts!!! Och det belv...

Flickor!!!:D

Hanna och Sanna heter dom. Hanna har färdigheten soffpotatis och Sanna har färdigheten atletisk en så länge.

 


PS: Jag flyttade med dom till ett annat hus också för det första var så stortXD Nu kan jag mer hålla koll på vad dom gör och så.

Föresten så bor Hanna Och Sanna i Sunset Valley.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simslive - 12 januari 2013 22:10


I kväll så kommer inget inlägg om mitt spel:O Fatta! Jag har inte hunnit spela något på hela dan  den gick så fort... Och så kommer bara sånna här tråkiga inläggD:  Men jag märkte att jag nog ska byta ut min header mot en lite mer "vårigare"? ...

Av simslive - 12 januari 2013 09:57

Hej, det var ett tag sedan nu. Har inte bloggat på typ två veckor och det är jag värkligen ledsen för:"( men jag har inte haft tid, och ärligt talat har jag inte brytt mig om det så mycket heller.     Men idag ska jag göra ett inlägg om "mitt spe...

Av simslive - 28 december 2012 09:15

Första delen!:D och det är den första historian jag gör! Den får heta Spycers och det kommer ni att få reda på lite längre in i Historien, varför den heter så. men sen komm jag inte på något bättre så det får bli det. Första delen kanske blev lite ...

Av simslive - 28 december 2012 08:15

Lite försenad veckans download här:       Det är under fliken badkläder. Och är gjord av Nygirl Klicka här för att ladda ner! ...

Av simslive - 27 december 2012 11:05

För tillfället så är mitt sims lite konstigt kan man säga. Det är helt normalt förutom att simmarna ser lite konstiga ut? som ni ser på bilden. Så jag har inte kunnat blogga för jag kan ju inte blogga med sånna här bilder. Det är faktiskt jätt...

Presentation


Heej! Simsgalna!
Det här är min blogg som bara handlar om SIMS 3!!
Tips, Historier, downloads, fusk m.m.
Jag blir jätte glad av kommentarer och frågor:-D

Omröstning

Vilket expansionspaket längtar du mest till?
 Universitetsliv
 Paradise Island
 Det utan namn som man kommer kunna resa in i framtiden

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Länkbyte?

Om du vill göra ett länkbyte med mig så är det bara att kommentera till vilket inlägg som helst och skriva att du vill göra det^^

 

Besöksstatistik


Skapa flashcards