simslive

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

Monte Vista i store

Av simslive - 7 december 2012 16:14

Nu finns Monte Vista på the sims 3 store Här.

Det här blir bara ett kort inlägg för snart ska jag äta:)


Iallafall så kommer det att kosta: 133,60 SEK 

Man får 100 simspoints på köpet.   


Bakrundshistoria:

Recept från andra sidan
Vol. 1

 

Jag vet vad du tänker. Vad vet en döing om att baka? Den här döingen vet allt. Jag heter Valentine Monty och familjen Monty har varit en del av Monte Vista så länge någon kan minnas. Nu när jag har fått en andra chans tänker jag servera alla ""dödsläckra"" Montyrätter i min nya bokserie: Recept från den andra sidan!

Här har vi receptet på min världsberömda pizza margherita och alltihop börjar med en färsk degklump och en vedeldad ugn:

  1. Plocka fram en klump lätt inoljad deg ur kylskåpet.
  2. Lägg degklumpen på bänken och knåda den varsamt och noga tills den är ganska platt.
  3. Kasta upp degen i luften för att få perfekt platthet och det rätta lyftet.

    Nu kommer den svåra biten:
  4. När degen är platt strör du över lite ""Monte Vista magisk kryddblandning"". De här osynliga magiska kryddorna är ett MÅSTE för alla recept till den vedeldade ugnen.
  5. När den är ordentligt kryddad använder du ugnsspaden för att lägga pizzan i den vedeldade ugnen. Var försiktig!
  6. Baka den tills den är varm och fin.


Men osten och tomaterna, undrar du? Vad tror du att allt det där ströandet handlade om? När din pizza kommer ut ur ugnen är all fyllning helt rätt placerad för att ge dig en *perfekt* pizza margherita. 

Det var allt från mig. Till nästa gång säger jag, buonasera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simslive - 12 januari 2013 22:10


I kväll så kommer inget inlägg om mitt spel:O Fatta! Jag har inte hunnit spela något på hela dan  den gick så fort... Och så kommer bara sånna här tråkiga inläggD:  Men jag märkte att jag nog ska byta ut min header mot en lite mer "vårigare"? ...

Av simslive - 12 januari 2013 09:57

Hej, det var ett tag sedan nu. Har inte bloggat på typ två veckor och det är jag värkligen ledsen för:"( men jag har inte haft tid, och ärligt talat har jag inte brytt mig om det så mycket heller.     Men idag ska jag göra ett inlägg om "mitt spe...

Av simslive - 28 december 2012 09:15

Första delen!:D och det är den första historian jag gör! Den får heta Spycers och det kommer ni att få reda på lite längre in i Historien, varför den heter så. men sen komm jag inte på något bättre så det får bli det. Första delen kanske blev lite ...

Av simslive - 28 december 2012 08:15

Lite försenad veckans download här:       Det är under fliken badkläder. Och är gjord av Nygirl Klicka här för att ladda ner! ...

Av simslive - 27 december 2012 11:05

För tillfället så är mitt sims lite konstigt kan man säga. Det är helt normalt förutom att simmarna ser lite konstiga ut? som ni ser på bilden. Så jag har inte kunnat blogga för jag kan ju inte blogga med sånna här bilder. Det är faktiskt jätt...

Presentation


Heej! Simsgalna!
Det här är min blogg som bara handlar om SIMS 3!!
Tips, Historier, downloads, fusk m.m.
Jag blir jätte glad av kommentarer och frågor:-D

Omröstning

Vilket expansionspaket längtar du mest till?
 Universitetsliv
 Paradise Island
 Det utan namn som man kommer kunna resa in i framtiden

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Länkbyte?

Om du vill göra ett länkbyte med mig så är det bara att kommentera till vilket inlägg som helst och skriva att du vill göra det^^

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards